Data as a service. Gebruik wat nodig is

Cäsar is een breed geaccepteerde segmentatie applicatie, waarmee je als bureau of adverteerder zelf plannen kunt maken. In Cäsar komen verschillende datastromen samen waardoor je gebruik kunt maken van Points of Interest, Consumentendata en Geografische componenten.

Op dit moment wordt Cäsar met name ingezet voor Online Advertising, Out Of Home en Huis-aan-Huis campagnes. Daarnaast geeft Cäsar je geweldige inzichten in je doelgroepen.

  • Location based segmenteren Plan je (lokale) campagne in een handomdraai
  • Koppelingen met media Maak exports voor media kanalen en exploitanten
  • Combineer je eigen data Upload je eigen data, voor verdergaande segmentatie

De Cäsar applicatie. Dé nieuwe standaard voor data & communicatie

Wat Cäsar is

Cäsar is een toonaangevend segmentatie platform, voor Mediabureaus, Exploitanten, Retailers en Demand Side Platforms (DSP). Met behulp van consumenten data, Points of Interest en Geografie kunnen communicatieplannen gemaakt worden voor betere en gerichtere communicatie.

Cäsar is ontstaan vanuit de behoefte om verschillende datastromen met een state-of-the-art interface te koppelen en te visualiseren. We noemen het ook wel "Data As A Service". En al zeggen we het zelf, dat is aardig gelukt.

Het platform wordt ingezet voor onder andere Out Of Home, Mobile- en Display advertising en Huis-aan-Huis. Je doelgroep vinden én bereiken is met Cäsar “a walk in the park”.

Consumentendata - Alle kenmerken centraal

Met de consumentendata binnen Cäsar, kun je doelgroepen definieren. Of je nu op koopkracht, leeftijd of woningtype wilt selecteren. Cäsar biedt je de keuze uit legio kenmerken waarmee je doelgroepen binnen de applicatie in kaart kan brengen.

Alle consumentendata binnen Cäsar is gelicenseerd. Dat wil zeggen dat er veel tijd en aandacht wordt besteed aan de totstandkoming van deze informatie zodat je beschikt over de beste en meest actuele kenmerken. Een belangrijke partner voor het beschikbaar stellen van consumentendata is Whooz.

Cäsar biedt je een platform waarmee je consumentendata op basis van jouw behoefte gebruikt. Volledig gebruiksklaar om in te zetten voor je campagnes.

 

POI data - Location based plannen

De kracht van Cäsar bestaat vooral uit de datastromen die in kaart zijn gebracht. Daar is de POI data een hele belangrijke van. Vrijwel alle retailformules zijn voor je verzameld zodat je alleen nog maar hoeft te zoeken op naam en vervolgens gebruikt voor de totstandkoming van je selectie. Of je nu op bouwmarkt, automerk, supermarkt of sportschool zoekt. Cäsar zet locaties op de kaart. En vind je niet wat je zoekt? Dan voegen we deze voor je toe of je upload je eigen POI data.

De POI data binnen Cäsar ontwikkelt zich voortdurend. Daarmee bedoelen we dat er voortdurend nieuwe formules of locaties worden toegevoegd en de data automatisch wordt geactualiseerd. Als er bijvoorbeeld een locatie wordt geopend of wordt gesloten. Daarmee zorgen we dat je POI data gebruikt met een zeer hoog actualiteitsniveau.

Geografische data - Alles in shape(s)

Alles wat je doet in Cäsar is gekoppeld aan officiele geografische informatie. Dat betekent dat wanneer je een communicatieplan maakt, de output voor ieder mediumtype geschikt is. Een postcode, gemeente, woonplaats of een set aan coördinaten. Cäsar stelt je in staat om de output te gebruiken in een eigen omgeving of een applicatie van derden.

De geografische informatie binnen Cäsar behelst voornamelijk de adres kerncijfers, de geografische lagen en reistijdendata. De data wordt gemaakt en beheerd door specialisten. Zij zien erop toe dat geografische grenzen kloppen, data op de juiste wijze wordt ontsloten en dat de reistijdberekeningen zo nauwkeurig en actueel mogelijk zijn.